Učenici 8. razreda posjetili su Vukovar, grad simbol hrvatskoga zajedništva, stradanja i ponosa. Cilj ove terenske nastave bio je proširiti znanje o Domovinskom ratu te upoznati kulturnu i povijesnu baštinu Vukovara.

Ovom prigodom učenici su imali priliku slušati više stručnih izlaganja i svjedočanstva koja su na dojmljiv način približila tragične, ali i herojske trenutke povijesti grada Vukovara. Obišli su Memorijalno groblje žrtava Domovinskog rata i Spomen-područje Ovčara, gdje su odali počast poginulim braniteljima i civilima, a nakon toga posjetili su vukovarsku bolnicu, simbol ljudske patnje i izdržljivosti tijekom opsade grada. Hodajući kroz autentične prostore bolnice, učenici su doživjeli duboko emocionalno iskustvo koje je podsjetilo na važnost mira i solidarnosti.  Uz povijesne teme, dio terenske nastave bio je posvećen i kulturnoj baštini. U Muzeju vučedolske kulture učenici su upoznali bogatu povijest jedne od najstarijih europskih civilizacija, dok su u Muzeju grada Vukovara razgledali zbirke koje svjedoče o razvoju Vukovara kroz stoljeća. Na kraju je bio upriličen kviz znanja u kojemu su sudjelovali učenici triju škola sudionica ove terenske nastave. Našu su školu predstavljali učenici Hana Rokinger i Bruno Pešec koji su zasluženo osvojili prvo mjesto pokazavši najviše znanja. Ova terenska nastava ostavila je snažan dojam na sve sudionike.

Učenici su, osim novostečenih znanja, ponijeli sa sobom i važne poruke o snazi zajedništva, žrtvi i važnosti očuvanja nacionalne baštine. Zahvaljujemo svim organizatorima i vodičima koji su omogućili ovo pamtljivo iskustvo.

Renata Galetić, prof.

Skip to content