150. rođendan Ivane Brlić-Mažuranić

        Dana 18. travnja 2024. godine obilježava se 150. rođendan najveće hrvatske književnice, Ivane Brlić-Mažuranić.

Tom prigodom, za učenike 6. razreda, na satu Hrvatskoga jezika, organiziran je Susret s Ivanom, u suradnji sa školskom knjižničarkom, Vlatkom Valentić.

O Ivaninom zanimljivom životu te bogatom stvaralaštvu učenici su saznali tijekom predavanja školske knjižničarke a dijelove njezine zanimljive biografije uprizorila je Paola Radulović, učenica 8. razreda u društvu svojih bajkovitih Tintilinića.

Proširujući znanje o životu i radu Ivane Brlić-Mažuranić, učenici su se upoznali s vremenom Ivanina života te s činjenicama koje su je oblikovale u književnicu kakvu danas poznajemo.

Ovim smo susretom nastojali učenicima prikazati Ivanu kao jedinstvenu književnu pojavu koja se niti usporedbom s Andersenom (hrvatski Andersen) ne opisuje dovoljno istinito i točno.

Šestašima poznati slavni likovi Stribora, Kosjenke ili Hlapića trajne su vrijednosti pomoću kojih učenici svih generacija usvajaju ljudske, moralne i estetske kvalitete, a svaki susret s Ivaninim životom susret je s jednim od vrhunaca hrvatske književne povijesti.

Pročitajte još

Valentinovo u stihovima

Valentinovo u stihovima

Literarno-ljubavne radionice Valentinovo je bio povod za održavanje literarnih radionica  s učenicima petih i šestih razreda. Nakon uvodne igre asocijacija koja nam je otkrila da su ljubav i Valentinovo glavni motivi i tema radionice, učenici su se uputili u...

Prekrij suvišno – otkrij poetično!

Prekrij suvišno – otkrij poetično!

Okušali smo se u stvaranju novih priča blackout postupkom. Učenici 8. a razreda okušali su se u stvaranju teksta blackout postupkom. Predložak su bile Priče iz Vukovara Siniše Glavaševića. Tehnikom prekrivanja suvišnoga te isticanja ključnih riječi stvarali su...

Uh, ta lektira!

Uh, ta lektira!

Učenice 6. a razreda, Leona Malečić i Kaya Čanić hrabro su se upustile u ulogu promotorica čitanja. Učenice 6. a razreda, Leona Malečić i Kaya Čanić hrabro su se upustile u ulogu promotorica čitanja. Posjetile su učenike petih razreda i  kratko im predstavile neke od...

Skip to content