Naša škola je od ove školske godine uključena u projekt Škole podrške IV: učenje za otpornost, inkluziju i mentalno zdravlje (2024./25.).

U ponedjeljak (4.11.2024.) i utorak (5.11.2024.) psihologinja Antonela Šreter, učiteljica razredne nastave Dina Ibriks i pedagoginja Sabina Vukić sudjelovale su na uvodnim edukacijama u sklopu projekta “Škole podrške: učenje za otpornost, inkluziju i mentalno zdravlje“ . Na edukacijama se detaljno raspravljalo o tome kako se suočavati s poteškoćama mentalnog zdravlja učenica i učenika, kako stvarati pozitivno školsko okružje koje brine o mentalnom zdravlju svih uključenih i prevenira cijeli niz problema i poteškoća, kako upravljati stresom i brinuti o sebi i drugima te kako razvijati otpornost.  

Na edukaciji se prolazilo kroz niz tema – od poučavanja osobnog i socijalnog razvoja, podržavanja zdravog psihološkog razvoja djece i mladih, preko razvoja emocionalne pismenosti, otpornosti i suočavanja sa stresom, do jačanja vještina rješavanja problema i sukoba te izgradnje zdravih odnosa. Sudionice su dobile i stručne materijale razvijene u sklopu projekta koje će koristiti u provedbi radionica s učenicima u našoj školi.

Skip to content