Na dvodnevnoj edukaciji “Učionica podrške” – metodika poučavanja djece u nepovoljnom položaju sudjelovale su članice Projektnog tima za Škole podrške, učiteljice Dina Ibriks i Katarina Mihaljević.

Edukacija se održava se unutar projekta “Škole podrške IV: učenje za otpornost, inkluziju i mentalno zdravlje (2024./25.)” i namijenjena je školama Virovitičko-podravske županije koje u njemu sudjeluju i program su uvrstile u školski kurikulum za 2024./2025. godinu. Članice našeg projektnog tima već su sudjelovale na prvoj edukaciji u studenom ove godine.  

Edukacija osnažuje odgojno-obrazovne radnike i radnice za stvaranje poticajnog okružja za učenje za djecu i mlade iz skupina u nepovoljnom položaju. Namijenjena je onima koji žele približiti svoje metode poučavanja djeci iz skupina u nepovoljnom položaju, naučiti više o različitim mogućnostima podrške te stvarati poticajno okružje za učenje.

Dodatno, uključivala je znanja o primjeni suradničkog učenja, ostvarivanju grupne kohezije, tehnikama i metodama kojima se pomaže učenicima i učenicama u savladavanju nastavnog sadržaja te u razvoju kritičkog promišljanja.

Cilj je da nakon edukacije učenicima koji zbog raznih životnih okolnosti imaju poteškoća u učenju, pružamo kvalitetan program ciljane podrške. 

 

Skip to content