Na današnji dan, 22. listopada 2024. godine održana je 1. sjednica Vijeća učenika u školskoj godini 2024./2025. Na vijeću učenika okupili su se predstavnici svakog razrednog odjela.

Učenici su se najprije opustili i upoznali uz igru, a onda su od školske pedagoginje saznali što je to Vijeće učenika, koje su njegove ovlasti i zadaće. Nakon toga uslijedio je zadatak odabira predsjednika Vijeća učenika naše škole. Učenici su tijekom sata zajedno s kandidatima za predsjednika osmislili govore kojima su se kandidati predstavili cijelom Vijeću. Ovogodišnji kandidati za predstavnika Vijeća učenika Osnovne škole Suhopolje bili su, kao i svake godine, naši najstariji učenici – učenici osmog razreda: Hana Rokinger, Dino Dumić i Dorijan Nemet.

Nakon predstavljanja kandidata uslijedilo je glasanje Vijeća učenika. Za predsjednicu je izabrana učenica 8.a razreda Hana Rokinger.

Također učenicima se predstavio plan rada Vijeća učenika za ovu školsku godinu te je najavljen idući susret početkom mjeseca prosinca kako bi se osmislila i organizirala humanitarna akcija.

 

Na drugom školskom satu sjednice Vijeće učenika uz pomoć školske pedagoginje i psihologinje obilježilo je Međunarodni dan svjesnosti o mucanju (22. listopada).

Mucanje je komunikacijski poremećaj kod kojeg dolazi do prekida u tečnosti govora zbog ponavljanja glasova, slogova i/ili jednosložnih riječi, produživanja glasova ili zastoja. Prilikom govornih pokušaja, kod mucanja se nerijetko mogu uočiti različiti pokreti lica ili tijela. Osim govornih netečnosti koje slušatelji lako uočavaju, sastavni dio mucanja su i različite emocije od straha i srama do anksioznosti. Izvor: centar.erf.unizg.hr

 

Mlađi učenici poslušali su priču „Pjev riječi“ koja govori o dječaku koji muca. Cilj čitanja priče mlađoj djeci bio je pomoći im razumjeti teškoću, potaknuti na prihvaćanje različitosti i razviti suosjećanje prema svakome i u svako vrijeme, a posebno prema djeci koja mucaju ili imaju neku drugu teškoću povezanu s govorom. Učenici su nakon slušanja priče najprije raspravili o priči, a nakon toga pripremili poruke ohrabrenja i savjete za razgovor s osobama koje mucaju, najmlađi učenici crtali su dječaka iz priče.

Stariji učenici podijeljeni u grupe zajedno su osmislili plakat kojemu je cilj informirati ostatak škole o mucanju i na taj način podići svjesnost o ovom komunikacijskom poremećaju kod svih učenika škole. Čitali su o tome što je to mucanje, koji su mitovi, a koje istine vezane uz mucanje te proučavali savjete kako razgovarati s osobama koje mucaju.

Skip to content