Nastavna tema integriranog dana: USKRS

Tijekom integriranog dana učenici su ponovili znanje o Uskrsu.

Toga dana nismo se opterećivali trajanjem sati i klasičnim zvonom već smo nizali sadržaje te ispreplitali predmete kroz cijeli dan.

Jutro smo započeli kratkim filmom iz kolekcije Luka i prijatelji gdje nas je Luka uveo u dane Uskrsa, a nastavili smo igrom tišine gdje su učenici birali, pridruživali i učili više o pojmovima koji se najčešće spominju za Uskrs (VELIKI TJEDAN, VELIKI PETAK, USKRS, KORIZMA, VELIKA SUBOTA, CVJETNICA, VELIKI ČETVRTAK, PEPELNICA).

Nakon igre tišine uslijedio je kviz za provjeru znanja u kojem su se natjecale dvije ekipe. Na kraju su pohvalu dobile obje ekipe za odlično znanje.

Uskrs ne može zaobići niti zeko kojemu se djeca jako vesele pa su se u samostalnoj aktivnosti učenici trebali staviti u ulogu zeca i napisati kako bi oni razveselili djecu.

Prije sata TZK bilo je potrebno malo se razgibati tako da su djeca u školskom dvorištu imala organiziranu potragu za pisanicama koje su sakupljali u prethodno izrađene košarice. Svi su bili uspješni u potrazi, vrhom su napunili košarice, ali su ih ubrzo i ispraznili.

Za obradu prigodnih pjesama iz Hrvatskog jezika koristili smo Uskršnji blackout i premetaljku dijelova pjesama kojima su učenici mogli stvarati nove pjesme ilustrirane prigodnim crtežima.

Ponovili smo osnovne, izvedene, tople i hladne boje, ukrašavali pisanice raznim geometrijskim likovima i bojama, a za kraj smo temperama ukrašavali ispuhane pisanice koje su učenici prethodno pripremili i donijeli od kuće.

Neke stvari smo naučili, puno toga ponovili, a najviše se zabavljali.

Sretan Uskrs žele vam učenici PŠ Orešac sa učiteljicama Marijom i Mateom 🙂

Skip to content