Učenici naše škole su tijekom Projektnog tjedna s učiteljicama engleskog jezika sudjelovali u nizu radionica pod zajedničkim nazivom Kretanjem do znanja (Move2Learn).

 

Projektni tjedan-Move2Learn

 

Učenici naše škole su tijekom Projektnog tjedna s učiteljicama engleskog jezika sudjelovali u nizu radionica pod zajedničkim nazivom Kretanjem do znanja (Move2Learn) koje su za cilj imale učenje na engleskom jeziku kroz aktivnosti koje su zahtijevale kretanje.

 

  1. It's time for…Quidditch

U suradnji s učiteljicama M. Đapić i K. Mihaljević,  ujedno i voditeljicama Sportske skupine, učenici 2. a i 2. b razreda, te nekolicina učenika 3.a, 3.b, 4.a i 4. b razreda, iz svijeta bajki uplovili su u čaroban svijet Harryja Pottera te postali "bogatiji" za sport više, odigravši suvremenu inačicu tzv. Metloboja, poznatijeg kao Quidditch, koji je postao hit u mnogim školama engleskog govornog područja, a sve se više popularizira i u drugim zemljama diljem svijeta.

Cilj aktivnosti bio je produbiti i proširiti cjelokupno  znanje o kulturi i običajima zemalja engleskoga govornog područja, potaknuti  zanimanje i otvorenost prema novim vrstama sportova na temelju motivirajućih i izazovnih iskustava učenja zadovoljenjem njihove potrebe za kretanjem, razvijati socijalizaciju i toleranciju, pozitivnu sliku o sebi i samopouzdanje, a nadasve ljubav prema jeziku u opuštenom i zabavnom radnom ozračju.

Ovaj zanimljiv timski sport vuče korijene iz 2005. godine, a sve je započelo u Sjedinjenim Američkim Državama  u državi Vermont. Otada, sport se razvijao toliko da se 2007. godine održalo i Svjetsko prvenstvo u Quidditchu, a Middlebury je zauzeo mjesto najboljega tima.

Quidditch, službenoga naziva  „Quadball“  od 2022. godine, inspiriran je fiktivnom igrom istoga naziva iz knjiga o Harryju Potteru autorice J.K.Rowling.

Pravila sporta određuje International Quadball Association (IQA), a igra se na travnatom terenu, s 3 vratnice na oba kraja.

U Quadballu  svi "jašu" metle. Budući da se na njima ne može letjeti kao u filmu Harry Potter, svaki igrač drži metlu između nogu i trči s njom po terenu. Cilj je igre ubaciti glavnu loptu u jedan od obruča i osvojiti bodove za svoju ekipu. Svaka ekipa sastoji se od ukupno 7 igrača: tri lovca (chasers), dva udarača (beaters), jednog vratara (keeper) te jednog tragača (seeker), koji ulazi u igru nakon 18 minuta, netom nakon što je u igru pušten nosač zvrčke (snitcher), kojega tragač mora uhvatiti kako bi, uzevši zvrčku,  osvojio dodatnih 30 bodova za svoj tim, a time i osigurao potencijalnu pobjedu.

Detaljnije o ovome neobičnom sportu doznajte na poveznici.

 

  1. Find your way- giving directions

       Učenici 5. i 6. razreda su se snalazili u prostoru dok su smišljali tlocrt svog grada, crtali ga u većem omjeru kako bi mogli u timovima jedni drugima dati upute i otkriti tko se bolje snalazi u zamišljenom gradu.

Učenici su imenovali nazive trgovina i ustanova u gradu i naučene riječi i izraze koristili za davanje uputa za kretanje po gradu.

Kako je bilo i jesu li pronašli pravi put pogledajte na poveznici.

 

 

  1. Escape the room and win the prize

       Učenici 7. i 8. su pokazali svoje znanje i snalažljivost rješavajući digitalne Escape room zadatke.

Zadaci su bili usmjereni na njihovo poznavanje običaja, glazbe i obilježja zemalja engleskog govornog područja. Učenici su pronalazili dodirne točke među različitim kulturama, uočavali posebnosti i različitosti među različitim kulturama te iz raznih izvora uspoređivali važne činjenice o zemljama ciljnoga jezika i uspoređivali sličnosti i razlike glazbe na materinskom i engleskom jeziku.

Nakon svakog riješenog zadatka dobili su trag koji ih je vodio na različita mjesta u i oko škole.

Vježbali su svoje sposobnosti rješavanja zagonetki. Morali su pogoditi točnu kombinaciju brojeva kako bi otkrili posljednji trag i pronaći sve riječi kako bi složili točnu rečenicu i osvojili slatku nagradu na kraju.

                                                A.Sever, M. Kucljak i M. Kiris Sodar,

                                                učiteljice engleskog jezika

 

Skip to content