Projekti
ŠKOLSKA SHEMA
Školska shema predstavlja dobrovoljni, dodatni program, koji uz cjelogodišnji školski program prehrane učenika i sudjelovanje učenika u njezinim drugim mjerama, pozitivno utječe na poboljšanje prehrambenih navika djece školske dobi te razvija povezanost i pozitivan odnos djeteta prema prirodi i okolišu, kao i zajednici u kojoj živi i djeluje.
IN-IN INTEGRACIJA I INKLUZIJA
Cilj projekta je pružiti potporu uključivanju učenika s teškoćama u razvoju u osnovnoškolske i srednjoškolske odgojno-obrazovne ustanove Virovitičko-podravske županije kako bi se osigurali uvjeti za uspješnu socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje, izravno doprinijeti napretku razvoja i vještina te osnažiti sustav potpore za sudionike odgojno-obrazovnog procesa.
ŠKOLE PODRŠKE 2024./2025. – UNICEF
Cilj programa je podrška mentalnom zdravlju, jačanju psiho-socijalnih i socio-emocionalnih kompetencija i otpornosti djece i mladih, ali i odgojno-obrazovnih djelatnika te stvaranje sigurnog i podržavajućeg okruženja u školama.
REGIONALNI ZNANSTVENI CENTAR PANONSKE HRVATSKE (2022. – 2024. godina)
Cilj ovog projekta je uspostava Regionalnog znanstvenog centra Panonske Hrvatske, usmjerenog ka darovitim učenicima u STEM području, ali i jačanje kompetencija nastavnog osoblja koje će raditi s darovitim učenicima. Projekt u trajanju od 21 mjeseca započeo je s provedbom sredinom srpnja 2022. godine, a završio je 14. travnja 2024. godine
SIGURNIJE ŠKOLE I VRTIĆI
Cilj projekta Sigurnije škole i vrtići je poboljšati znanja i ojačati kompetencije učenika u osnovnim školama i djece u vrtićima te njihovih učitelja i odgojitelja za teme pripreme za izvanredne situacije, prve pomoći, psihosocijalne podrške i sigurnosti u školama i vrtićima.
DABAR – PROJEKT MEĐUNARODNOG NATJECANJA IZ INFORMATIKE I RAČUNALNOG RAZMIŠLJANJA
Republika Hrvatska je od 2016. godine uključena u međunarodnu inicijativu Bebras (Dabar) koja promiče informatiku i računalno razmišljanje među učiteljima i učenicima, ali i u široj javnosti. Dabar je osmišljen kako bi se svoj djeci omogućilo jednostavno sudjelovanje kroz online natjecanje, koje se sastoji od niza izazovnih zadataka osmišljenih od strane stručnjaka iz pedesetak zemalja, a od 2016. u izradi zadataka sudjeluju i hrvatske učiteljice i učitelji.
1. SUHOPOLJSKI MATEMATIČKI TURNIR
ŠKOLSKI PROJEKT – 1. suhopoljski matematički turnir, natjecanje iz matematike u parovima za učenike iz Virovitičko-podravske županije u kategorijama od 4. do 8. razreda. Natjecanje je nastalo u sklopu B1 izvannastavnih aktivnosti Matematička natjecanja i projekti i Zabavna matematika koje se provode u školi u projektu Osnovna škola kao cjelodnevna nastava – uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav obrazovanja.
READ YOUR WAY TO BETTER ENGLISH
Read your way to better English školski je projekt koji se provodi koristeći digitalnu knjižnicu Oxford Reading Club s više od 700 naslova e-knjiga. Cilj ovog školskog projekta je potaknuti učenike na čitanje na stranom jeziku, razviti kod učenika naviku i ljubav prema čitanju.
HIPPO ENGLISH LANGUAGE OLYMPIAD – ENGLISH WITHOUT BORDERS
HIPPO Olimpijada međunarodno je natjecanje u poznavanju engleskog jezika. Pod geslom „English Without Borders”, odnosno „Engleski bez granica”.
U ovom projektu nekoliko je ključnih ciljeva: razvijanje vještina slušanja, čitanja, govorenja i pisanja u engleskom jeziku, poticanje učenika da se natječu u znanju engleskog jezika promoviranje važnosti engleskoga jezika, povezivanje učenika iz različitih zemalja, poboljšavanje suradnje između učitelja iz različitih zemalja te međukulturalna suradnja
VIDI I KLIKNI! HAK
Ideja programa je učenje kroz činjenje, odnosno usvajanje informacija, spoznaja i znanja o tome kako prepoznati i uočiti opasnost u prometu, te kako biti vidljiv za vozače, kroz praktične primjere.
REVOLUCIJA DIGITALNE PISMENOSTI
Revolucija digitalne pismenosti je projekt Rotary kluba Zagreb Centar u partnerstvu s Institutom za razvoj i inovativnost mladih – IRIM, uz podršku The Rotary Foundation, Rotary Distrikta 1913, 45 Rotary klubova i distrikata iz zemlje i inozemstva (SAD, Japan, Tajvana i Nizozemska), Ministarstva znanosti i obrazovanja i brojnih pokrotivelja iz svijeta gospodarstva.
Cilj projekta je opremanje do 300 osnovnih škola diljem Hrvatske s 15.000 mikroračunala micro:bit za poduku u razrednoj nastavi (1.-4. razred).