2017-05-23 11:21:11

Deutsch ist wichtig – das ist richtig

Projekt Garaža kulture nastavljen je glazbeno - jezičnom radionicom

 

U sklopu projekta Garaža kulture, kojim se stare školske garaže pokušavaju urediti i prenamijeniti u prostor kulturnog okupljanja, u Suhopolju je održana glazbeno-jezična radionica pod nazivom „Deutsch ist wichtig – das ist richtig“ (Njemački je važan – to je točno) u kojoj su sudjelovali učenici trećih razreda matične škole. Budući da je 3. b razredu prvi strani jezik njemački, a 3. a razredu engleski, bila je to prigoda ne samo da Nijemci pokažu Englezima što znaju, nego i da Nijemci nauče nešto Engleze te ih tako potaknu da sljedeće školske godine odaberu njemački kao izborni predmet i drugi strani jezik. Na taj je način Osnovna škola Suhopolje ujedno dala i svoj doprinos projektu „Deutsch öffnet viele Türen“ (Njemački otvara mnoga vrata) kojim se potiče učenje njemačkog jezika u Republici Hrvatskoj.

Zabavno druženje započelo je gledanjem uvodnih špica animirane serije „Pčelica Maja“ (Die Biene Maja) na hrvatskom i njemačkom jeziku nakon čega su učenici i sami naučili pjevati pjesmu o pčelici Maji na njemačkom. Tijekom odmora od pjevanja, koji su učenici iskoristili za bojenje slika popularne pčelice, garažom je odzvanjala pomalo prigodna pjesma „Motori“ grupe Divlje jagode koja je nagovijestila nastavak radionice. U njemu su učenici na melodiju te pjesme trebali sami osmisliti svoju pjesmu na njemačkom jeziku po uzoru na onu koju im je uz pomoć instrumentala prvo predstavila učiteljica njemačkog jezika Lidija Škrinjarić. Kako ljubav navodno ide kroz želudac, za razvijanje i produbljivanje interesa za njemački jezik Frau Škrinjarić je posegnula za prehrambenom tematikom te sve „motore“ u pjesmi zamijenila ićem i pićem. Razgovarajući u prvom dijelu pjesme sa zamišljenim sugovornikom o tome što on rado jede i pije te nabrajajući razne riječi jela i pića u pripjevu, učiteljica je sa slikama prehrambenih artikala oko vrata na zanimljiv način izvela svoju pjesmu, a ona se učenicima toliko svidjela da su joj se odmah pridružili u pjevanju.

Potom su se učenici izvlačenjem bombona različitih okusa podijelili u četiri voćne skupine (Erdbeere, Kirsche, Orange i Zitrone) sastavljene od podjednakog broja Nijemaca i Engleza kako bi prionuli na izvršavanje popisanih zadataka koji su ih trebali dovesti do vlastitog prepjeva pjesme. Marljivi kao pčelica o kojoj su pjevali učenici su uz malenu pomoć odraslih, koje su uz spomenutu učiteljicu činile i majka jedne učenice 3. b razreda te predsjednica Vijeća roditelja Natalija Kožić Lukačević, učiteljica 3. a razreda Marija Đapić i pomoćnica u nastavi Nikolina Boduljak, začas sročili vlastitu obradu pjesme, potkrijepili je svojim likovnim umijećem te uvježbali izvesti na zadanu melodiju. Uslijedilo je veliko finale u kojem su skupine sa slikama jela i pića oko vrata jedne drugima izvele svoje uratke. Da se potvrdi izreka kako šećer dolazi na kraju, radionica, koja je i djeci i odraslima proletjela u trenu, završila je zaslađivanjem svih sudionika keksima. 

foto - galerija

                                                                      učiteljica Lidija Škrinjarić


Osnovna škola Suhopolje