2024-03-18 20:48:21

Matematička radionica u OŠ Josipa Kozarca Slatina

Povodom Dana škole, učenici OŠ Josipa Kozarca Slatina, OŠ Suhopolje i OŠ Nova Bukovica obilježili su Svjetski dan matematike i Dan broja pi, a održale su se i dvije radionice.

Proslava rođendana Dana pi i rođendana Alberta Einsteina, započela je zanimljivom prezentacijom „Rubikova kocka“ učenika Andreja Vranješa koji je pokazao nevjerojatnu brzinu u slaganju Rubikove kocke složivši je za 33.92 sekunde.

Radionicu „Financijska pismenost“ vodila je profesorica Marijana Špoljarić s Veleučilišta u Virovitici za učenike 6. razreda OŠ Josipa Kozarca Slatina čija je učiteljica matematike Anita Martinčević, te učenike 6. razreda OŠ Vladimira Nazora iz Nove Bukovice koji su došli u pratnji učiteljice Ivane Škrobo.

Radionicu „Matematičke igre“ u trajanju od dva školska sata, vodili su članovi Udruge mladih nadarenih matematičara „Marin Getaldić“ iz Zagreba, Lucija Relić i Ivan Premuš. Radionica je namijenjena učenicima 7. i 8. razreda OŠ Josipa Kozarca Slatina čiji je učitelj matematike Marko Škrobo, te učenike 7. razreda OŠ Suhopolje iz Suhopolja koji su došli u pratnji učiteljica matematike Marine Kaselj i Mirele Brdar.

“Financijska detektivska igra” je interaktivna radionica dizajnirana za učenike šestih razreda osnovne škole koja pruža praktično iskustvo u rješavanju slučajeva povezanih s neodgovornim financijskim ponašanjem. Raspoređeni po timovima učenici preuzimaju uloge financijskih detektiva, analizirajući situacije, identificirajući pogreške u trošenju i donoseći pametnije financijske odluke. Cilj igre je osvijestiti učenike o važnosti postavljanja prioriteta u financijskom trošenju, osnovama financijskog planiranja, uključujući budžetiranje i štednju, te kako svakodnevne odluke o trošenju utječu na financijsku dobrobit. Ova igra potiče na kritičko razmišljanje o posljedicama financijskih odluka i primjenu matematičkih vještina u izradi budžeta i planiranju štednje.

Na radionici “Matematičke igre” učenici razvijaju matematičko i logičko razmišljanje kroz igre koje naizgled nemaju nikakve veze s matematikom. Uz igre temeljene i na nekim popularnim problemima, kao što su zatvorenikova dilema ili nim otkrivaju uzorke, pravilnosti i strategije, a sve je praćeno zabavom i međusobnom suradnjom.

učiteljice matematike Marine Kaselj i Mirele Brdar


Osnovna škola Suhopolje